Готуємось до англійської мови
Контрольна робота по темі "Пори року"
Контрольна робота "Читання"
Контрольна робота "Письмо"
Контрольна робота (вже була)
1. Переклади на українську мову.
blackboard, coumputer, door, sharpener, rubber,bookshelf,floor,plant,on,in,under.
2. Запиши англійською.
Це велика парта.
Боб має малого кота.
3. Переклади на українську.
The bag is under the chair.
The book is on the bookshelf.
4. Напиши писаними буквами.
She is a good sister.
5. Склади слова.
esdk, obok, obdra,tupermoc,cpilen.
6. Повторіть і перекладіть назви цифр і кольорів.
red, one,brawn,two,five,green,blak,seven,nine,four,yellow/
Готуємось до контрольної роботи з літературного читання
1.
Послухай текст.
Нарешті
настала зима, засипала землю сріблястим снігом. Тоді ж і пернаті вісники зими
прилетіли. Нерозлучні снігурі зі снігом. Через це пташку і назвали снігуром.
Посідали
снігурі на засніжених деревах — ті одразу погарнішали. Скрізь — намети
снігові, а на деревах — рум’яні, червоні яблука пломеніють. Звісно, ніякі це не
яблука, а красені снігурі. Вони і в сад залітають, і в парк, і на годівницю
сідають, якщо побачать там смачне й поживне кленове, ясенове або соняшникове
насіння. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних
пташок зблизька, помилуватися їхньою
чарівною красою.
А
якщо ти ґроно горобини або калини на годівницю прилаштуєш, то навряд чи скоро
відлетять червоногруді снігурі. Спостерігай тоді за ними скільки заманеться! (113
слів)
За М. Леденцовим
Обери
та познач правильну відповідь.
1. Події, описані в оповіданні,
відбуваються ... .
А взимку
Б навесні В
влітку
2. Пернатими вісниками зими автор називає ....
А синичок Б горобців
В снігурів
3. У тексті снігурі порівнюються з ...
А червоними квітами Б
червоними яблуками В червоними
ягодами
4.
Червоногруді пташки полюбляють їсти насіння ....
А кленове і
ясенове Б
квітів і трав В ялинкових шишок
5. Пронумеруй пункти плану
відповідно до послідовності розгортання подій у творі.
□
Червоні яблука на деревах.
□
Бережи і підгодовуй пташок
узимку!
□
Настала зима.
6. Визнач і підкресли речення, якого
не було в тексті.
Змайструй багато годівниць для
пташок. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних
пташок зблизька, помилуватися їхньою чарівною красою.
7. Продовж речення.
Скрізь – намети снігові, а на
деревах - ____________________________
8. Сформулюй і запиши головну думку
твору.
____________________________________________________________________________________________________________________________
Усний переказ тексту
Прочитай текст.
НЕЗНАЙКО
Якщо Незнайко
брався за якусь справу, то все в нього виходило навпаки. Читати він навчився
тільки по складах, а писати вмів тільки друкованими літерами. Багатьом
здавалося, що в Незнайка зовсім порожня голова, але це неправда, бо як би міг
тоді він міркувати?
Незнайко був не
такий уже й поганий. Він дуже хотів чого-небудь навчитись, але не любив
трудитися. Йому хотілося вивчитись одразу, а з цього, нічого не могло вийти. (70
слів)
За Миколою Носовим
1.
Усе в Незнайка виходило
навпаки.
2.
Читання Незнайка по складах.
3.
Письмо Незнайка друкованими
літерами.
4.
Бажання Незнайка вчитися.
5.
Небажання Незнайка
трудитися.
Тут Яструб подивився на
голодну лисицю й помовчав. — Третя порада така: що впіймала, те тримай міцно. (130 слів)
А три Б одну В дві
4. Сформулюй і запиши свою пораду Лисиці.
1. Прочитай текст уголос.
Лисиця і Яструб
Шотландська
казка
Сів якось Яструб на березі
річки і задрімав на теплому від сонця камені. Підбігла до Яструба хитра Лисиця
і вхопила його своїми гострими зубами.
—
Ой, не їж мене! — заблагав
її Яструб. — Відпусти мене на волю, а я за те знесу тобі яйце завбільшки з твою
голову.
«Ох і пощастило ж мені! —
подумала Лисиця. — Такого птаха впіймати! Справжнісінький скарб!»
Розтулила вона зуби й
випустила Яструба. А Яструб сів на гілці дерева і почав дражнити дурну Лисицю:
—
Не знесу я тобі яйця
завбільшки з твою голову, — сказав він. — Не знесу через те, що не можу. Зате
дам тобі три поради. Ось вони. Перша порада: ніколи не вір абикому. Друга
порада: не засмучуйся через дрібниці. І третя порада...
2. Виконай завдання.
Обери
та познач правильну відповідь.
1.
Хто задрімав на теплому від
сонця камені?
А Ящірка Б
Лисиця В Яструб
2.
Що пообіцяв Яструб Лисиці?
А зловити курочку Б знести яйце В виконати бажання
3. Скільки порад дав Яструб Лисиці?А три Б одну В дві
4. Сформулюй і запиши свою пораду Лисиці.
Готуємось до контрольної роботи з української мови
1.Дієслова
відповідають на запитання…
А) хто? що?
Б) що робить? що зробив? що роблять?
В) який? яка? яке?
2 . Чим
переважно дієслово буває в реченні?
А) Підметом; Б)
присудком;
В) другорядним членом.
3. Визнач присудок у реченні.
Вітерець повіває з теплого краю.
А) повіває; Б) теплого; В) вітерець.
Вітерець повіває з теплого краю.
А) повіває; Б) теплого; В) вітерець.
4.Запиши
питання, на які відповідають подані
дієслова.
Розповідає -____________
Прочитав - _________________
Писати -____________________
5.До
поданих слів добери антоніми
Говорити - ______________________
Умирати -
____________________
Відчиняти -_______________________
6. Випиши дієслова.
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
7.Спиши ,
добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. Одним з
останніх (залітає, повертається,) у
рідний край соловейко. І тоді у садах ( співають , кричать, лунають) солов’їні
концерти. Все (прокидається, встає)
від сну.
8. Склади
есе на тему «Птахи наші друзі» (4- 5 речень)
1. Слова, що називають дію предмета, називаються…
А) іменниками; Б) прикметниками; В) дієсловами.
А) іменниками; Б) прикметниками; В) дієсловами.
2. Чим переважно дієслово буває в реченні?
А) Підметом; Б) присудком; В) другорядним членом.
А) Підметом; Б) присудком; В) другорядним членом.
3. Визнач
присудок у реченні.
У міському
парку грав оркестр.
А) міському; Б) грав ; В) оркестр.
4.Запиши
питання, на які відповідають подані
дієслова.
Розмовляє
-_______________________
Знайшов -___________________________
Мандрувати -_______________________
5. До поданих слів добери синоніми
Ходити - _________________________
Говорити - ________________________
Радіти -____________________________
6. Випиши дієслова.
Замислився, сумний, зелень, гуркоче, затишок, рибалить, стрибати, мерзла, перукар, лікував, звертали, мерзнути, водій.
Замислився, сумний, зелень, гуркоче, затишок, рибалить, стрибати, мерзла, перукар, лікував, звертали, мерзнути, водій.
7.Спиши
, добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово.
Нарешті ( прийшла,
зайшла, насунула) весна. Тепле проміння
( зігріло, окутало ) землю. З вирію вже
(налетять ,повернуться) птахи.
8. Склади есе на тему «Прийшла весна» (4- 5 речень)
Мовна тема 1
3 клас
1. Пронумеруй
речення в такій послідовності, щоб вони утворили текст.
____ І всі курчата залізли до
неї під крилечка.
____ Раптом як лине дощик.
____ Ходила квочка з курчатами
у дворі.
____ Квочка мерщій на землю
присіла, пір’ячко розчепірила заквоктала.
2.
Поділи текст на речення.
Наше місто влітку зелене на
вулицях росте багато дерев і квітів у місті є парк біля парку протікає річка.
3.
Якими бувають речення за метою висловлювання.
А) прості й складні б) розповідні, питальні й
спонукальні в) окличні й неокличні
4. Склади і запиши
питальне речення зі словом читати.
___________________________________________________________________________________
5. Як
називаються слова, близькі за значенням?
А)
синоніми б) антоніми в) службові слова
6. Запиши
одним словом.
Тримати язик
за зубами - _________________________
Накивати
п’ятами - __ _______________________
Викинути з
голови - _______________________________
7. Допиши
антоніми.
Мовчати -
_____________________, великий - ____________________,далеко- ________________
8. Встав
пропущені букви.
Бе…турботний,
…котити, ро…різати, …пекти, ро…фарбувати, бе…крилий.
9. Познач
рядок слів, споріднених зі словом синька.
А) синька,
синяк, синіти б) син, синок,
синочок в) засинати, заснув,
засинай
10. Розбери
за будовою слова.
Лісок, вода,
дубовий.
11. Встав
пропущені букви і добери перевірні слова.
Ні…ті -
________________ моло…ьба -
___________________, про…ьба - ______________
12. Спільна
частина споріднених слів називається
А)
закінченням б) коренем в) основою
2 клас
Мовна тема кінець ІІ семастру(травень)
Списування 2 клас
Прочитай і спиши текст.
Проминуло літо. Настає чудова пора року. Це чарівна осінь. Вона особливо м’яка і ніжна, як мелодія пісні. Слухай, спостерігай природу в осінні дні. Ти відчуєш усю її дивовижну красу. В ній поєдналися барви теплого літечка з першими подихами зими. ( 39 слів)
Тести . Повторення вивченого
1. Букви ми:
А бачимо, читаємо і пишемо; Б вимовляємо і чуємо; В слухаємо і бачимо.
2. Познач рядок слів, у яких букви я, ю, є позначають два звуки:
А тюльпан, синє, цибуля; Б земля, людина, літнє; В маяк, весною, єнот.
3. Запиши звукові схеми слів
дзиґа - щавель - вишня -
4. 3 поданих слів склади і запиши речення.
Оленка, в, гуляє, парку, осінньому.
Оленка, в, гуляє, парку, осінньому.
Вона, кольорові, листочки, збирає.
Листя, опале, шарудить, під, ногами.
Тести . Мова і мовлення
1. У писемному мовленні використовують:
А звуки та інтонацію;
Б літери та розділові знаки;
В міміку та жести.
2. Познач рядок слів, що є звертаннями:
А бабусю, хлопчику, сестричко;
Б бабуся, хлопчик, сестричка;
В у бабусі, для хлопчика, з сестричкою.
3. Познач рядок слів ввічливості:
А побажати, подякувати, допомогти;
Б прохання, подарунок, подяка;
В дякую, будь ласка, на добраніч.
4. Запиши речення, вставляючи пропущені за змістом слова ввічливості.
Матусю,... тобі за смачний
обід.
Сашко, позич мені...........
гумку.
Ми розпочинаємо день словами:«........ !»
Готуємось до контрольної роботи з природознавства
3 клас
Контрольна робота "Тварини.Гриби"
Контрольна робота "Тварини.Гриби"
1. Яка група тварин вигодовує
своїх малят молоком?
а) птахи; б) звірі; в) земноводні.
2. Тварин, які живуть в умовах господарства і
потребуютьпіклування, називають:
а) дикими; б) свійськими; в)рослиноїдними.
3. Що не входить у будову гриба?
а) шапинка; б) ніжка; в) корінь.
4. Розподіли слова в три
стовпчики.
Окунь, бабка, корольок, пінгвін, джміль, оселедець, хрущ,
лящ, горобець.
Птахи
Комахи
Риби
_______________
_______________ ______________
5. Для кожної групи тварин обери
істотні ознаки.
Звірі
|
Тіло укрите лускою і шаром слизу.
|
|
птахи
|
Тіло вкрите сухими лусками, а в деяких ще й панциром. Вони рухаються
«плазуючи».
|
|
комахи
|
Вигодовують малят молоком. Тіло в більшості цих тварин укрите шерстю.
|
|
земноводні
|
Мають три пари кінцівок.
|
|
плазуни
|
Тіло вкрите пір’ям.
|
|
птахи
|
Частину життя вони проводять на землі ,а частину життя – у воді.
|
6. Доведи, що джміль належить до кожної групи.
1.Живий організм, тому що _____________________________________________________________________
2. Дика тварина, тому що _____________________________________________________________________
3. Комаха, тому що _____________________________________________________________________
1.Живий організм, тому що _____________________________________________________________________
2. Дика тварина, тому що _____________________________________________________________________
3. Комаха, тому що _____________________________________________________________________
7. Для чого створюють
заповідники? __________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Найрозвинутіші істоти серед
усіх тварин – це:
а) комахи; б) звірі; в) риби.
2. Тварин, які не можуть жити без
допомоги людей, називають:
а) дикими; б) рослиноїдними; в) свійськими.
3. Гриби – це:
а) рослини; б) тварини; в) окрема група організмів.
4. Розподіли слова в три
стовпчики.
Муха, вуж, ящірка, акула, оса, гадюка, сом,
камбала, сонечко.
Риби
Комахи
Плазуни
______________
________________ ______________
5. Для кожної групи тварин обери
істотні ознаки.
Звірі
|
Тіло вкрите сухими лусками, а в деяких ще й панциром. Вони рухаються
«плазуючи».
|
|
птахи
|
Тіло укрите лускою і шаром слизу.
|
|
комахи
|
Частину життя вони проводять на землі ,а частину життя – у воді.
|
|
земноводні
|
Тіло вкрите пір’ям.
|
|
плазуни
|
Вигодовують малят молоком. Тіло в більшості цих тварин укрите шерстю.
|
|
птахи
|
Мають три пари кінцівок.
|
6. Доведи, що півень належить до кожної групи.
1.Живий організм, тому що _____________________________________________________________________
2. Птах, тому що _____________________________________________________________________
3. Свійський птах, тому що ________________________________________________________________
1.Живий організм, тому що _____________________________________________________________________
2. Птах, тому що _____________________________________________________________________
3. Свійський птах, тому що ________________________________________________________________
7. Як можна оберігати природу?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота "Людина"
1. Вкажи, яку систему органів
утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а)кровоносну систему
б)нервову систему
в)опорно-рухову систему
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а)еластичності шкіри
б)роботі м’язів
в) кровообігу
3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а)забезпечує рух тіла
б)переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в)приймає участь в травленні
а)кровоносну систему
б)нервову систему
в)опорно-рухову систему
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а)еластичності шкіри
б)роботі м’язів
в) кровообігу
3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а)забезпечує рух тіла
б)переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в)приймає участь в травленні
4. З’єднай системи органів людини
і їх значення.
Система
органів чуття
|
Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.
|
|
Травна
|
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
|
|
Система органів
дихання
|
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
|
|
Кровоносна
|
Керує злагодженою роботою всього організму.
|
|
Опорно-рухова
|
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих
речовин до органів виділення.
|
|
Нервова
|
Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.
|
5. Пронумеруй цифрами « Як
подорожує їжа у твоєму організмі».
__ - пряма кишка, __
- стравохід, __ - тонка кишка ,
__ - ротова порожнина, __ -
шлунок, __ - товста кишка.
6. Доведи, що людина – це живий
організм.
7. Напиши декілька правил правильного
харчування, яких слід дотримуватися. Пам’ятай, що основою здорового способу
життя є правильне харчування.
1. Вкажи, яку систему органів
утворюють головний мозок, спинний мозок, нерви.
а)кровоносну систему
б)нервову систему
в)дихальну систему
2. Укажи , завдяки чому організм людини не перегрівається.
а)потовиділенню
б)роботі м’язів
в) кровообігу
3. М’язи мають таке значення :
а) сприймають подразнення з навколишнього середовища;
а)кровоносну систему
б)нервову систему
в)дихальну систему
2. Укажи , завдяки чому організм людини не перегрівається.
а)потовиділенню
б)роботі м’язів
в) кровообігу
3. М’язи мають таке значення :
а) сприймають подразнення з навколишнього середовища;
б) є органом дотику;
в) забезпечують виконання людиною рухів.
4. З’єднай системи органів людини
і їх значення.
Система
органів чуття
|
Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.
|
|
Травна
|
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин
до органів виділення.
|
|
Система органів
дихання
|
Керує злагодженою роботою всього організму.
|
|
Кровоносна
|
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
|
|
Опорно-рухова
|
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
|
|
Нервова
|
Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.
|
5. Пронумеруй цифрами « Як
повітря потрапляє до легенів».
__ - гортань, __
- легені, __ - носова порожнина,
__ - бронхи, __
- трахеї
6. Чим людина відрізняється від тварини?
7. Напиши
декілька правил гігієни, яких слід дотримуватися.
Пам’ятай, що здоровий спосіб життя починається із чистоти
Пам’ятай, що здоровий спосіб життя починається із чистоти
1. Який місяць осені налаштовує природу на зимовий сон?
а) Вересень; б) листопад; в) жовтень.
2. Як піднімається Сонце на небосхилі восени?
а) Вище, ніж улітку; б) нижче, ніж улітку; в) так само, як улітку. 3. Які птахи відлітають пізніше в теплі краї?
а) Ті, які живляться рослинами; б) ті, які живляться комахами;
в) ті, які живляться рослинами і комахами.
4. Познач «+» ознаки осені в природі.
Птахи повертаються із теплих країв.
Комахи ховаються в затишні місця.
Розпускаються бруньки на деревах.
Небо часто вкрите сірими хмарами.
Жовтіє листя на деревах і кущах.
Спека, яскраво світить Сонце.
Дні стають коротшими.
5. Підкресли назви осілих птахів.
Ластівки, горобці, дятли, гуси, ворони, голуби, солов"ї, качки, сойки, сороки.
6. Перелічені назви рослин поділи на групи і запиши окремо однорічні рослини і багаторічні.
Яблуня, помідор, гречка, смородина, пшениця, суниці, огірок.
7. Запиши ланцюги живлення, що склалися в осінньому лісі між:
а) зайцем, осикою і вовком
б) білкою, куницею та ліщиною.
8. Допиши речення
Восени комахи зникають, тому що__________________________
Природа навесні
1. Як піднімається Сонце на небосхилі навесні?
А) вище ніж взимку;
Б) так само, як узимку;
В) нижче, ніж узимку
2. Цвітіння яких рослин навесні віщує готовність природи
до приходу літа?
А) ліщини й осики;
Б) бузку й калини;
В) берези і малини
3. Навесні повертаються із теплих країв:
А) горобці і синиці;
Б) зозулі й солов’ї;
В) сороки й омелюхи
4. Підкресли правильні твердження.
·
Птахи навесні
будують гнізда і відкладають яйця.
·
Навесні звірі
роблять запаси кормів.
·
Навесні у звірів
народжуються малята.
·
Комахи навесні
ховаються в затишні місця.
·
Навесні шерсть у
звірів стає рідшою.
·
Навесні перелітні
птахи повертаються з теплих країв.
5.Вибери ознаки
весни в природі.
·
Цвітуть дерева і кущі.
·
Тривалі морози
змінюються теплом.
·
З’являються комахи.
·
Небо синє, чисте,
безхмарне.
·
Трав’янисті рослини
жовтіють і засихають.
·
Ідуть зливові
грозові дощі.
·
День стає довшим, а
ніч коротшою.
6. Підкресли назви рослин, які цвітуть рано навесні.
Підсніжник, сон, горицвіт, верба, волошки, проліски, мак,
ліщина, тополя, яблуня, ряст, картопля.
7. Пронумеруй , у якому порядку висівають навесні
культурні рослини.
·
Квасоля, кабачки,
помідори, огірки
·
Ячмінь, овес
·
Щавель, цукровий
буряк, кукурудза, кріп, морква, цибуля
8. Які зміни відбуваються в житті звірів навесні? Запиши.
Готуємось до контрольної роботи з математики
3 клас
Контрольна робота 3
2 клас
Підсумкова контрольна робота 9
Контрольна робота 8
Контрольна робота 7
1.
Задача
Дівчинка купила 21 зошит в клітинку, а в лінійку – в 7
разів менше. Скільки всього зошитів купила дівчинка?
2.
Приклади.
19+7ˑ9
53-5ˑ8 7ˑ5-6ˑ4 24:4+49:7
66-54:6
(66-54):6 40-5ˑ3+12 40-(5ˑ3+12)
3.
Встав
пропущені числа.
…-48=16 ….. ˑ 6=36
4.
Знайди
значення виразу.
1дм – 3 см 4дм+6см 1м8см:6
5.
Додаткове
завдання
Накресли два такі відрізки, щоб різниця їх довжин
дорівнювала 6 см.
Контрольна робота 6
1.Задача
На полиці стояли 4 книги з віршами, а з оповіданнями в 6 раз більше.
Скільки всіх книг стояло на полиці?
2.
16+25:5 36:4:3
24:4+15:3 80-32:4
15:5+9 (12+18):5
(27+18):5 (33-15):3
3. Знайти значення виразу 4*а+6, якщо а=8 (Знак * - це помножити)
4. Знайти чверть від числа 24.
5. Побудувати квадрат зі стороною 3 см і знайти його периметр.
Контрольна робота 4
Математичний диктант.
Число 70 зменшити на різницю чисел 15 і 8.
Суму чисел 36 і 28 зменшити на 5.
Різницю чисел 63 і 7 збільшити на 9.
Число 19 збільшити на суму чисел 27 і 16.
На скільки число 100 більше суми чисел 30 і 53.
Суму чисел 32 і 29 зменшити на різницю цих самих чисел.
1. Обчислити.
36+18 91-9
49-19+7 65-24
41-27 72+19
58-(17+7) 60-36
2. У першому класі 34 дитини, а вдругому - на 6 дітей менше, ніж у першому, а в третьому - на 9 більше, ніж у другому. Скільки дітей у третьому класі?
3. Порівняти.
10 дм 1 м 4 дм 40 см
37 см 4 дм 2 дм 1 см 30 см
Додаткове завдання.
Глибина шахти 92 метри. Щоб дістати дно, з"єднали два троси завдовжки 47 і 49 м. Скільки метрів троса виявилися зайвими?
Контрольна робота 2
1. Знайти значення виразів.
(8+3)+41 (7+9)+3
25+(6+7) 54+(8+5)
38-(4+8) 14-(9+3)
9+8+40 23+23-40
2. Розв"язати задачу.
Братик знайшов 6 грибів, а сестричка - 5. Мама посушила 9 грибів. Яка кількість грибів залишилась?
3. Побудувати прямокутник зі сторонами 5 см і 4 см. Знайти цого периметр.
4. Накреслити два такі відрізки, щоб один із них був на 3 см довший. ніж інший. Позначити їх буквами.
4 клас
Готуємось до контрольної роботи з математики 4 клас
(січень)
1.Обчисли.
36 800 + 15 4800 : 12 + 312 000
55 890 - 890 816 428 - 3000 •2
2. Обчисли. До рівності на множення
склади дві рівності на ділення.
67 • 10 000
3.
Розв’яжи рівняння х+ 47 200
= 47 280.
4.
Порівняй.
830
мм і 80 см + 3 мм
18
ц – 40 кг і 1760 кг
5.
Океанський лайнер до місця призначення рухався 6год із швидкістю 50км/год.
Повертаючись назад, він подолав цю відстань за 5 год. З якою швидкістю рухався
лайнер на зворотному шляху?
6.
Товщина 70 сторінок книжки – 1 см. Яка товщина 280 сторінок цієї книжки?
Готуємося до контрольної роботи з природознавства
1. Великі ділянки суші , оточені з усіх боків
водою, називаються
А півостровами
Б державами
В островами
Г материками
2. Світовий океан утворюють:
А океани
Б моря та океани
В моря
Г річки та озера
3. Який океан найтепліший? Йому назву дав Магеллан.
А Тихий;
Б Північний Льодовитий;
В Атлантичний;
Г Індійський
4. Пронумеруй назви океанів від найбільшо-
го до найменшого.
Атлантичний океан
Тихий океан
Північний Льодовитий океан
Індійський океан
5. Невеликі ділянки суші , оточені з усіх боків
водою, називаються
А півостровами
Б державами
В островами
Г материками
6. На землі є такі океани:
А Тихий, Атлантичний, Індійський, Південний Льодовитий
Б Тихий, Атлантичний, Індійський, Чорне море
В Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий
Г Тихий, Атлантичний, Індійський
7. На островах якого океану існують колонії моржів і тюленів, пташині базари?
А Тихий;
Б Атлантичний;
В Індійський;
Г Північний Льодовитий.
8. Пронумеруй назви океанів від найменшого до найбільшого
Атлантичний океан
Тихий океан
Північний Льодовитий океан
Індійський океан
9. З’єднай назву материка із назвою півкулі , в якій він знаходиться.
Африка
Північна Америка Східна півкуля
Євразія
Австралія
Антарктида Західна півкуля
Південна Америка
10. Познач мешканців Євразії, запиши їх назви.
11. Познач на карті півкуль материки.
1. Північна Америка
2. Південна Америка
3. Австралія
4. Євразія
5. Африка
6.Антарктида
|
12.Склади стислу характеристику материка, доповнивши речення.
Материк Євразія знаходиться в ______________________півкулі. На його території є три теплові пояси:_____________________, _________________________ і _______________________. На півночі материка знаходиться _________________________________. Зима_________________, лі-
то ___________________ і __________________________. За тундрою величезні простори займає ___________________. У тайзі ростуть такі дерева: ______________________, _______________, ___________________, живуть ________________, _________________, _______________________. За тайгою розкинулися __________________________ й ______________________ ліси. За ними великі площі займають _________________. В Євразії є місця, де випадає дуже мало опадів. Це _____________________.
Готуємося до контрольної роботи з математики
І варіант
Задача 1
Літак за 3 год пролітає 900км, а автобус за 4 год проїжджає 200км. У скільки разів швидкість літака більша, ніж швидкість автобуса?
Приклади
38450+2351= 7549-825= 89483- (75043+1857)=
Завдання
Знайди значення виразу (5308-4546) . с, якщо с=3
Завдання
11т 250кг - 3т870кг=
Завдання
Накресли відрізок МК, що становить 1/5 відрізка АВ, який дорівнює 10см.
Завдання
Невідоме число зменшили у 7 разів і одержали 107. Склади рівняння та розв’яжи його.
ІІ варіант
Задача 1
Поїзд пройшов 840км за 10 год, а автомобіль -210 км за 5 год. У скільки разів швидкість поїзда більша, ніж швидкість автомобіля?
Приклади
28350+2352= 5459-867= 95482-(75032+1978)=
Завдання
Знайди значення виразу (129840-27404) . а , якщо а=6
Завдання
12км 230м – 9км 870м =
Завдання
Накресли відрізок МК, що становить 1/6 відрізка АВ, який дорівнює 12см.
Завдання
Невідоме число збільшили у 8 разів і одержали 448 . Склади рівняння та розв’яжи його.
Готуємося до контрольної роботи з української мови
Диктант
Вранці підморозило. Тоненька прозора крига засклила швидку річку й тихе озеро. Це зима прийшла. Ходить вона по долинах і горах. Тихо ступає у великих валянках. Сипле сріблястим снігом.
Скрізь свою чарівну картину домальовує. Вирядила зима сосни і ялини в пухнасті снігові шуби. Молоденькі деревця закутала білими м’якими ковдрами. Застелила поля срібними скатертинами.
Вдень виглянуло сонечко. Засвітились сніги. Сині, червоні, зелені вогники замигтіли на землі, на деревах і кущах.
Яка гарна чарівниця-зима!
ІІІ. Завдання
1 1. Підкреслити прикметники в тексті:
І в. : першого абзацу ;
ІІ в.: другого абзацу . 2. До поданих слів дібрати антоніми:
І в.: швидкий, молодий;
ІІ в.: тихий, білий.
3 3. Доповни словосполучення прикметниками, визнач їх число, рід, відмінок:
І в.: снігом …, деревця….
ІІ в.: річку…, валянках … .
4 4. Провідміняти прикметник з іменником:
І в.: сосновий ліс;
ІІ в.: суворий клімат.
5 5. Поставити і записати прикметник у потрібному роді, числі і відмінку. Розбери речення за членами речення, за частинами мови.
І в.: По (синій) небу пливли пухнасті хмари.
ІІ в.: (Ранній) порою зашелестів дощ по зеленому листі.
Готуємося до контрольної роботи з математики
І варіант
Задача 1У трьох селах мешкає 9658 чоловік. Скільки чоловік мешкає в кожному селі окремо, якщо в першому і другому селах проживають 6087 чоловік, а в другому і третьому — 4756?Приклади 250000 - (17263 + 2817) =38950 – 7316 – 923 =40000 : 400 + 30 . 20 =Завдання 3502см = …м …см3год 18хв= …хвЗавдання 4Х + 38108= 54249Задача 5Довжина прямокутника 10 см, ширина у 2 рази коротша. Знайди периметр прямокутника, накреслити, дай ім’я.Завдання 6
Х+24.30=900
ІІ варіант
Задача 1 На три машини навантажили 11480 кг брикету. На першу і другу машини разом навантажили 8350 кг, а на другу і третю — 6180 кг. Скільки кілограмів брикету навантажили на кожну машину окремо?Приклади 2 70000-(23676+9709)=52870-6954-878=50000:500+40 .20=Завдання 3 3ц 5кг = … кг2год 15хв= …хвЗавдання 447209+Х = 62517Задача 5Довжина прямокутника 12 см, ширина у 3 рази коротша. Знайти периметр прямокутника, накреслити, дати ім'я.Завдання 6
Готуємося до контрольної роботи з мовної теми "Іменник"
І ВАРІАНТ
1. Відмінювати іменники - це: 1б.
а) визначити рід;
б) змінити закінчення;
в) змінити значення.
2. Початкова форма іменника є формою: 1б.
а) орудного відмінка;
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
3. Визнач , в якому відмінку стоять іменники: радістю, зеленню, матір’ю
а) орудного відмінка; 1б.
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
4. В якому рядку зроблено помилку: 1б.
а) брату Максимові, другові Івану;
б) стежкою, чемністю, вежею;
в) піснею, мрією, пічю.
5. Провідміняй слово пташка 2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
Кл. в________________
6. Спиши. Познач відмінок виділених слів. 2б.
На зорі вийшли в поле косарі.
Синички ховаються під дахами, на горищах, біля опалювальних труб.
Їж борщ з грибами і держи язик за зубами.
7. Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників. 2б.
Подарувати ( друг) _________________________________
Подарувати ( друг) _________________________________
Лежить за ( піч)____________________________________
Тримає в ( рука) ____________________________________
Сидить під (кущ)_____________________________________
8. Склади із слів речення, запиши. Визнач відмінок іменників. 2б.
За, в’ється, гай, річечка.
Низько, ластівка, дощ, перед, літає.
Село, поле, за, нашим, розкинулось, велике.
ІІ ВАРІАНТ
1. Іменники змінюються: 1б.
а) за родами і відмінками;
б) за числами і відмінками;
в) за родами, числами і відмінками.
2. Підмет завжди стоїть у формі: 1б.
а) орудного відмінка;
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
3. Визнач , в якому відмінку стоять іменники: боєм, вужем, кутом
а) орудного відмінка; 1б.
б) родового відмінка;
в) називного відмінка.
4. В якому рядку всі слова записані правильно: 1б.
а) піччю, річчю, радісттю;
б) стежкою, чемністю, вежею;
в) піснею, мрією, нічю.
5. Провідміняй слово небо 2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
Кл. в.________________
6. Спиши. Познач відмінок виділених слів. 2б.
На зорі вийшли в поле косарі.
Синички ховаються під дахами, на горищах, біля опалювальних труб.
Їж борщ з грибами і держи язик за зубами.
7. Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників. 2б.
Стояв на (берег) ___________________________________
У хутряній ( шапка)_________________________________
Милувався ( ніч) ____________________________________
Пишаюся (учень)__________________________________
8. Склади із слів речення, запиши. Визнач відмінок іменників. 2б.
За, в’ється, гай, річечка.
Низько, ластівка, дощ, перед, літає.
Село, поле, за, нашим, розкинулось, велике.
Готуємося до контрольної роботи "Орієнтування на місцевості. План і карта"
1. Частина земної поверхні, яку ми можемо охопити оком – це…
а) лінія горизонту; б) горизонт; в) місцевість.
2.Накресли лінії і підпиши сторони горизонту.
3.Орієнтування на місцевості – це…
а) уміння знайти місце;
б) уміння знайти сонце;
в) уміння визначити сторони горизонту.
4. Орієнтування за сонцем відбувається так:
а) потрібно вранці стати обличчям у бік своєї тіні;
б) потрібно опівдні стати обличчям у бік своєї тіні;
в) потрібно опівдні стати спиною до своєї тіні.
5. Компас – це… а) прилад для визначення сторін горизонту;
б) прилад для вимірювання температури;
в) прилад для визначення напрямку вітру.
6. План - це : а) точний малюнок предмета;
б) точне креслення предмета;
в) точне креслення предмета зверху. .
7. Масштаб вказує...
а) де яка сторона горизонту;
б) у скільки разів зменшено або збільшено справжні розміри предметів;
8.Намалюй умовні знаки:
мішаний ліс;______ плодовий сад;________ шосе;________ стежка;______
будівлі;______ озеро; _____ луки;____ залізниця;______ річка;_______
міст;_____ Ґрунтова дорога;_______ поле, город.______
9. Яким кольором зображують воду на картах?
а) блакитним і синім; б) зеленим; в) коричневим.
10. Яким кольором зображують сушу? ( назвіть 2 варіанти)
а) синім; б) зеленим; в) коричневим.
11. Чим зручніше користуватися:
а) глобусом; б) картою.
12. Географічна карта—це:
а) зображення Землі;
б) зменшене у багато разів зображення всієї поверхні Землі або її частини.
13. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри городу.
![]() ![]() ![]()
Масштаб: в 1 см – 10 м
Довжина городу: ___________ .
Ширина городу: ___________ .
Оцінювання: завдання 2, 13 - 2 бали; 8 – 6 балів, решта – по 1 балу. Всього 20 балів.
Шкала переведення балів в оцінку:
|